Salt la conținutul principal
Siglă

Centru de ajutor

Trimitere solicitare Autentificare
Cum te putem ajuta?
  1. Yoji Casino
  2. Tranzacții
  3. Retragere

Pot anula retragerea solicitată?

Actualizat 1 martie 2024, 16:27

Dacă ai solicitat o retragere însă te-ai răzgândit, ai posibilitatea de a o anula oricând, atât timp cât aceasta nu a fost procesată, respectiv plata nu a fost confirmată de către Yoji Casino.

A fost util acest articol?
0 din 0 au considerat acest conținut util

Articole în această secțiune

  • Unde pot verifica statusul și istoricul tranzacțiilor de retragere?
  • Cum pot avea retrageri mai rapide?
  • Mi s-a solicitat un card bancar pe care nu îl mai dețin. Ce pot face în această situație?
  • De ce mi s-au cerut documente suplimentare în vederea retragerii?
  • Am solicitat retragerea pe cardul greșit. Cum îl pot schimba?
  • Cum adaug un card nou pentru retragere?
  • Pot anula retragerea solicitată?
  • Care este suma minimă pe care o pot retrage într-o tranzacție?
  • Pot efectua o retragere dacă nu am validat contul?
  • În cât timp se procesează o retragere?
Vizualizați mai mult

Nu ai găsit un răspuns?

Suntem la un click distanță!

Trimitere solicitare

© Yoji Casino

Theme by Lotus Themes

Susținut de Zendesk